Vergessene kinder

Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik och slappar. Ska snart ta och hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Ikväll kommer Eva, Lasse, Elias och Axel hit :D För er som inte vet så är det min moster, hennes man och mina kusiner. Haha, jag har hela TVÅ kusiner! xD

Näst sista dagen på min lista idag!
Dag 24 - Mitt favoritprogram - och varför.
Hm... Jag får nog säga Scrubs, How I met your mother, Family guy eller Friends. Jag älskar amerikanska sitcoms :D
Jag måste bara förtydliga gårdagens andra blogginlägg, det blev lite hastigt och rörigt. Jag har bestämt mig för att ha en frågestund, även om jag typ inte kommer få några frågor xD Men ni får ställa så många frågor ni vill om vad som helst, jag ska försöka svara på alla c:
Tschüss!

Dagens låttips:
Vergessene Kinder - Tokio Hotel

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0