Spring nicht

Nej nu får jag ta och skärpa mig! Nu har jag ju missat en dag till på listan! :O

Dag 13 - Mitt dröm bröllop.
Oj... jag vet inte ens om jag vill gifta mig xD Jag tycker det är lite onödigt faktiskt, om man verkligen älskar varandra så borde man inte behöva ha bevis på det. Men visst, det är väl ingenting man bestämmer nu. Det kommer kanske en dag då jag också vill gifta mig? Isåfall vill jag inte att det ska ske i en kyrka. Det känns nästan som om jag skulle... "missbruka" kyrkan eftersom jag inte tror på gud. Och så vill jag inte att en präst ska viga oss. En vän är så mycket roligare och mer personligt :) Och så vill jag inte ha en helt vit klänning. Helst en med mycket svart och rött. Och blodröda rosor med svarta detaljer när det gäller utsmyckningen kanske? Och MYCKET musik! Vet inte hur, men på något sätt måste det vara musik hela tiden ;) Jag vill ha ett väldigt annorlunda bröllop som sticker ut från mängden ^.^

Dag 14 - En bild på mig själv för ett år sedan.

Haha... Ja, aldrig mera blond xD Jag ser ganska dyster ut :s
Idag har jag legat hemma med hemsk migrän hela dagen :( Inte kul! Imorgon är det simning i skolan... Helt okej.
Nu ska jag sova, för jag är supertrött!
Tschüss!

Dagens låttips;

Spring Nicht - Tokio Hotel

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0