Screamin'

Tycker ni (få) läsare att det skulle vara kul om jag har en frågestund där ni får fråga mig vilka frågor ni vill så svarar jag på dom? Jag vet att jag knappt har några läsare, men jag måste ju hitta på något att göra här på bloggen ;)
Japp! Nytt videoinlägg! Hoppas att denna blev lite bättre än den förra då jag bara lät bitchig och typig :c Försökte  vara lite mer "naturlig i denna ^.^
T-shirten jag har på mig kommer från Tshirt store

Dag 23 - En låt som får mig att gråta.
Hm... nästan det ända som kan få mig att gråta är att någon jag verkligen älskar dör. Eller, död över huvud taget. Och saker som påminner mig om farmor. Och en låt som påminner mig om henne är No one but you (Only the good die young) med Queen. Så om jag saknar henne väldigt mycket och hör den låten så börjar jag oftast gråta.

Kom ihåg att ni gärna får sprida min blogg :D
Tschüss!

Dagens låttips;

Screamin' - Tokio Hotel

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0