Sacred no 2

Nu är jag tillbaka! Kom hem för typ tre timmar sen men ändå xD Jag ska definitivt skaffa dreads och jag tror jag vet hur jag vill ha det. Men jag kommer inte berätta för nån när eller hur jag ska fixa det ;)
Nu tänkte jag göra sista dagen på min lista :)

Dag 25 - Min favorit högtid.
Jul, helt klart! Det är så mysigt, man samlas hela familjen, ger varandra presenter och myser tillsammans :) AWESOME!
Det har faktiskt vart kul att göra denna lilla listan, eller vad säger ni? Jag hoppas ni lärt er något nytt om mig ^.-
Nu tänkte jag lägga mig och kolla på nån film eller nåt sånt mys!
Tschüss!

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0