Love the way you lie (Part II) no 2

Jag får köra tidsinställda inlägg hela veckan. Ska till pappa så jag vet inte hur mycket jag kommer sitta vid datorn där ;) Så jag får köra listan på det tidsinställda sättet ;)

Dag 2 - En person jag vill träffa just nu.

Här måste jag säga två personer. Såklart Bill Kaulitz (Som den lilla nörd jag är). Jag menar, det vore hur coolt som helst att få prata med Bill. Inte Bill Kaulitz från Tokio Hotel utan den riktiga personen bakom.
Och sen måste jag säga min farmor. Hon var (och är fortfarande) min bästa vän. Hon visste allt om mig, jag kunde berätta vad som helst för henne. Och hon förstod...Jag älskar dig farmor och saknar dig mer och mer för varje dag som går <3

Tschüss!

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0