Life on Mars? (uncut)

Idag har jag vart på maskerad... Min yngsta kusin fyllde 11 (GRATTIS! :D) och han ville ha maskerad. Så jag var utklädd till katt och mamma lånade min Mad Hatter kostym. Lägger in bilden längst ner i detta inlägget ;)
Jag måste ju göra 4 dagar på min lista nu, eftersom jag inte bloggat sedan den 16... SHAME ON ME! :o

Dag 15 - Någonting jag ångrar
Oj... det finns så mycket jag ångrar. Saker jag sagt eller gjort. Men jag vet inte riktigt om jag vill skriva ut det här på bloggen... Jag vill nog hålla det lite för mig själv, det är trots allt mitt liv och mina misstag vi pratar om ^.-

Dag 16 - Innehållet i min väska.
Lätt fråga! Eftersom jag inte använder handväska alls ofta xD Bara när vi ska ut och shoppa och jag inte har några fickor på kläderna. Men när jag använder väska så har jag bara min mobil och mina nycklar i den.

Dag 17 - En person jag skulle vilja byta liv med för en dag - och varför.
Hm... Klurig fråga... Jag skulle nog vilja byta liv med Bill Kaulitz eller någon annan sångare/sångerska. Jag som drömmer om det yrket vill ju gärna testa på det, se hur det känns lixom ;) Så någon känd sångare eller sångerska!

Dag 18 - Vad jag åt idag.
Till frukost åt jag en tallrik med äggröra, till lunch åt jag typ... en slät bulle xD och till middag kött och potatisgratäng c:
Vi var hos Anna och John igår och jag fick låna hem ett objektiv, så när vi var ute och gick idag så fotade jag :) Lägger upp bilden som jag är mest nöjd med + en ny bild på mig som blev lite små rolig ;)
Blev faktiskt sjukt nöjd med denna bilden...
Ja... Maskerad var det ja... Klänningen som jag har på mig kommer från Shock, den är så awesome! <3
Ja, man måste få vara lite oseriös ibland xD
Tschüss!

Dagens låttips;

Life On Mars? (Uncut) - Seal

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0