Killing in the name of

Jag måste sluta hamna i slagsmål med bokhyllor... :s Allvarligt, jag har ett jack i pannan, super ont i näsan och blåmärken och så lite här och var... Jag ramlade rakt in i en bokhylla när jag pratade i telefon... Jag är så smidig! Har kommit hem från Natta nu. Och nej, jag har inte vart där sen i fredags, men som det ljushuvud jag är så tog jag så klart fel dag... -.-' Vi har i alla fall haft det super kul i helgen. Vi kollade på... 7 filmer på typ 1 dygn tror jag :D Vi kollade på:
Mr Nobody  (ÄLSKAR den filmen. + Nemo är HOT HOT HOT!)
Familjen Jones
Grown Ups
Vampyrer suger
Superhero movie
Edward Scissorhands (Johnny Depp är så himla snygg, gullig, söt, het och AWESOME!)
Sanningen bakom Rödluvan (Eller vad den nu heter xD)

Så vi har sett en hel del filmer... Därför hann jag inte skriva dag 3 på den där listan igår, så jag får skriva både 3 och 4 idag :)

Dag 3 - Min favorit årstid och varför.
Jag kan nog inte riktigt svara på den frågan... Efter min födelsedag (25 augusti) så längtar jag efter vintern men efter nyår så vill jag ha sommar. Så det ändras hela tiden :)
Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar.
Jag har ju en del önskningar och drömmar. Som att träffa TH eller släppa en skiva. Jag skulle nog vilja säga att det är mina mål med. Träffa Tokio Hotel och släppa en skiva :)
Tschüss!
Dagens låttips;

Killing in the name of - Gun

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan fortfarande inte fatta hur du lyckades hamna på bokhyllan när det var 5 madrasser runt omkring dig. Hur lyckades du? x)

2011-02-06 @ 20:54:38

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0