Kampf der liebe

Jag vet, jag vet! Jag har missat tre dagar på min lilla lista... Men det är för att jag är hos pappa hela denna helgen och jag sitter knappast vid datorn här. Så ni får nöja er med lite oregelbundna inlägg denna veckan ;)

Dag 5 - Något jag vill ha mer än något annat just nu.
Hm... ett skivkontrakt till bandet vore ju aldrig fel ;) Det är ju aldrig fel iof men... jag vet inte riktigt vad jag ska skriva annars...? Bill Kaulitz som gosedjur kanske? ;) Eller kanske "en viss person" *Blink blink* Haha nej men allvarligt talat så är det väl dom sakerna jag skulle vilja ha nu ^.^

Dag 6 - Typ av killar jag faller för.
Jag tror nog ingen kan ha gått miste om att jag gillar feminina killar? Både till utseendet och personligheten. Jag tror det beror på att feminina killar brukar utstråla självsäkerhet när dom vågar vara sig själva och så är dom faktiskt oftast lite... vänligare och mer förstående än mer macho killar. Usch. Macho killar är inget jag klarar av -.-' Men sen får det ju inte bli för feminint heller, som han... Daniel Paris (?) från ung och bortskämd. Det är bara jobbigt.

Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Då skulle jag nog först och främst sätta in på mitt sparkonto så jag har till ett år på High School (Som jag ska åka på när jag blir lite äldre) och sen skulle jag nog köpa biljetter till en TH konsert i typ... London eller nån annan cool stad och åka ditt och shoppa och skrika järnet! :D Och om det skulle finnas pengar kvar (vilket jag nog tror det skulle göra) så skulle jag nog köpa ett nytt objektiv till kameran och sen sparat resten :)
Tschüss!

Dagens låttips;

Kampf der liebe - Tokio Hotel


Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0