Den fulaste flickan i världen

Sittter och halvt packar, halvt kollar på Roast på Berns och tänkte att jag lika gärna kunde blogga lite ;)
Anledningen till att jag packar är att jag ska iväg på vv i två dar i sträck men Sushi, Nemo och Vanja :D AWESOME!
Vet inte vilka filmer vi ska kolla på, men det blir väl några bra ^.^

Dag 19 - En bild på det jag köpte senast.
Oj... Jag vet inte vad jag köpte senast, men jag slänger ut en bild på en av klänningarna jag köpte i Malmö
Dag 20 - Min favorit film.
Jag har många favorit filmer, men två av dom är Mr Nobody och Liftarens guide till galaxen. Dom är så himla bra! Kolla på dom :)
Nu ska jag fortsätta att packa
Tschüss!

Dagens låttips;

Den fulaste flickan i världen - Håkan Hellström

BTW! Har jag berättat att jag ska till Peace & Love i sommar? :D:D:D:D JARED LETO, HERE I COME!

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0