Darkside of the sun

Nu är jag hemma igen efter två dagars vv. Det var awesome! Det började i tisdagskväll och slutade idag vid lunchtid. Jag har inte riktigt koll på hur många filmer vi såg, men jag gissar på runt... 9-10? Jag vet i alla fall att vi såg 4 American Pie filmer xD
På tal om ingenting, jag lagade middagen idag :D *stolt* Det blev faktiskt ganska bra. Det var en kycklingpasta med mozzarella och annat. Här hittar ni receptet.
Jag måste ju göra dag 21 och 22 på min lista också!

Dag 21 - En bild på mig själv som är tagen av någon annan.

Linne, handskar och örhängen från: Shock
Bilden är tagen av: Mamma

Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Haha, vilken fråga xD Det är väl olika från dag till dag. På morgonen brukar jag tänka typ "Hur fan ska du kunna fixa till dethär då?". Men det varierar ju beronde på hur jag mår. Ibland tycker jag att jag ser ganska bra ut och ibland tycker jag att jag ser hemsk ut.
Det är inte så många dagar kvar på listan nu... Bara tre stycken. Vad har ni tyckt om listan, var den rolig, astråkig eller kanske supertöntig? Tycker ni att jag ska göra en annan nån annan gång?
Tschüss!

Dagens låttips;

Darside of the sun - Tokio Hotel

Btw, ni har väl inte glömt bort min spotify lista med alla låtar som jag tipsat om här? Klicka här för att subscriba!

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0