ATTACK

I helgen var jag i Malmö på en shopping weekend med mamma<3 det var mys! Och jag shoppade mycket fina saker :) Tänkte först ta bilder på allting men jag orkade inte. Så jag får sno från internet (y)
Byxor från Shock
Klänning från Shock
Klänning från Shock
Skjorta från Shock
T-shirt från TshirtStore
Och så köpte jag en svart/röd rutig skjorta från Carlings också, men jag hittar ingen bild på den :( Får ta bild någon annan gång :)
Så måste jag ju göra dag 9, 10 och 11 på min lista ^.^

Dag 9 - Bild på mig och min bästa vän.
Det är lite konstigt men... Jag har några bästa vänner men inte en ända bild på mig och dom tillsammmans... Eller det har jag kanske, men jag orkar inte leta upp dom xD men ni får föreställa er bilder inombords på mig tillsammans med Natta, Shirin, Anna, Sara och Erika <3 Och några fler ;)

Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Tagen med min sugiga webcam så man ser nästan inget xD Men jag hade på mig Skjorta från Carlings, Linne från JC, Byxor från Shock och en mössa stickad av mormor :)

Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.
Usch. Vilken svår fråga... Jag oroar mig ju självklart för framtiden, det gör väl alla? Man vet ju inte vad som kommer hända eller hur det kommer hända. Men jag är samtidigt väldigt ivrig och spänd att få veta vad som kommer hända mig. Så jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan...
Tschüss!

Dagens låttips;

ATTACK - 30 Seconds To Mars

Kommentarer

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0