Are you gonna be my girl

Jag har bestämt mig för att istället för att lägga in alla delar i THFFn så har jag skapat en "underblogg" till denna där den kommer ligga :) gå in här så kommer ni till den :)
Nu ska jag snart börja med min flex, men innan dess ska jag göra dag 8 på min lilla lista ^.^

Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Denna är ganska enkel; jag svär alldeles för mycket xD Jag vet att det är fult, men jag vet liksom inte hur jag ska sluta :( Svärorden bara kommer ut ur munnen utan att jag tänker på det.
Nu ska jag gå och tvätta munnen med tvål ;)
Tschüss!

Dagens låttips;

Are you gonna be my girl - Jet

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Du är underbar!

2011-02-10 @ 15:08:52
URL: http://www.skillnad.se

Hade du nåt du ville säga?

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (Don't worry, kommer bara vara jag som ser den^^)

URL/Haru nån blogg?

Vad var det du ville säga då?:

Trackback
RSS 2.0